onsdag 26 mars 2008

Skjutdörrsgarderober, eller typ va?

I förmiddags beställde jag skjutdörrsgarderober till hallen på en viss butik av en viss försäljare… Jag gillar när försäljare säger ”Hej! Hur är det?” när man kommer in i butiken. Jag är otroligt imponerad av mig själv att jag lyckades komma till skott och beställa och att jag vet ungefär vad jag har beställt. Förutom hur höga de var och hur lång leveranstiden är... Det glömde jag fråga, men man kan ju inte få alla rätt. Tycker jag lyckades bra nog. Om ni undrar varför jag tycker att jag var så duktig är det för att denna försäljare är så otroligt snygg att jag inte har någon aning om vad jag pratar om när jag är där. Jag blir jättenervös och säger allt fel hela tiden. Ingen annan har samma effekt på mig som honom. Min man skrattar åt mig och tycker jag är löjlig (tur att han tar det så), min syster säger att jag beter mig som en förälskad fjortonåring! :P I somras när jag var där och ställde frågor fick jag ringa till min man och be honom komma dit för att jag vågade inte ställa alla frågor som jag undrade över! Och jag kom ändå inte ihåg svaren jag fick. Vi har ännu inte kommit till skott med att beställa kök, men nu har vi i alla fall garderobsdörrar till hallen. När det nu var de skulle komma…? Alltså, ja ba, typ har ingen aning, vaddå?

Inga kommentarer: