söndag 2 mars 2008

Skinnjacka, Bio och ChiliCheese

Blev en del shopping idag, eller ja, alldeles för mycket faktiskt. Men det känns ju bra så länge man inte tittar på kontoutdraget... Har velat ha en skinnjacka sedan kanske -97 men av olika anledningar aldrig kommit mig för att köpa en… Men idag hittade jag en och köpte en! Och en matta! Och...
Sedan fika hos svärföräldrarna och därefter middag med brasa, soppa, bröd, rosévin och Design: Simon och Tomas. Efter det blev det lite te, pistagenötter och vindruvor på V med close and extended family. Sedan gick jag och maken på bio och köpte senare ChiliCheese och GI-burgare och åt i bilen med utsikt över stan.
A perfect day, typ.
Fast ok, eftersom jag är jag, måste jag ju hitta något negativt med det hela: 4 mentorselever på bion och jag är inte 100% frisk.

Grattis Charlotte och Linda! Tydligen.

Inga kommentarer: