onsdag 26 mars 2008

Jag drömmer konstigt

I natt drömde jag att jag fick stå till svars hos min chef varför jag hade bra resultat på ett av två test som gjordes under en föresläsning all personal var på. Frågorna skulle testa hur aktivt man lyssnade och kom ihåg vad föreläsaren pratade om. Den första delen tyckte jag var jätteintressant och lyssnade väldigt noga. Under den andra delen hände det något så jag inte riktigt kunde lyssna. Tror att det typ var två drömmar som gick in i varandra. Att jag var iväg och gjorde något helt annat typ, mitt under föreläsningen. Sedan fick jag sitta på hennes kontor och förklara mig varför jag inte kunde frågorna till del 2.
Undrar om hon tar det som en komplimang om jag berättar för henne att jag drömmer mardrömmar om henne under ledigheten? =)

Inga kommentarer: