torsdag 8 november 2007

Dagens glamourhändelser:

Hade ett möte med min arbetledare idag om min arbetssituation och vi bestämde några konkreta lösningar. Ska ha en träff igen om två veckor, ett så kallat ”Medarbetarsamtal”, får se hur läget är då. 15p.

Snygg, trevlig lärarkandidat #2 höll i en av mina lektioner idag, så under 55 minuter behövde jag bara ta det lugnt, gå runt och lyssna och observera. Det kallar jag Lyx! När någon annan gör mitt jobb, men jag får betalt för det! =) Ska se till att bli VFU-handledare så fort som möjligt!
10p.

Yoga-pass, 10p. Lyxig ego-avslappningstid. (Vi bortser från att det var svinkallt ute och motorvärmaren på min bil inte hade gått så att bilen var iskall när jag skulle dit och hem).

Nytt bankkort, 2p. Mitt nya VISA-kort låg i postlådan idag. Lika fult som vanligt, men nu behöver jag i alla fall inte skämmas när jag handlar på Konsum och mitt kort inte går igenom och kön blir längre och längre medan jag febrilt gräver efter kronor i börsen.

Inga kommentarer: