fredag 21 december 2007

Skumpa och bubbelpool

Igår afton tog jag en tur förbi byggnaden min mans företag flyttade in i igår för att kolla hur det ser ut. Lokalen ligger mitt i stan och består av tre våningar. Allt är nyrenoverat och uppfräschat med nya coola metallictapeter, två kök, bar och nykaklat badrum med bubbelpool och bastu!
Ja, de har ett eget kontors-SPA! Jag måste skriva det igen - bubbelpool och bastu! My God!
Idag kl 15 (precis nu) ska de inviga sin nya lokal med champagne!
Man frågar sig när det skulle hända på kommunen?!?!
Själv sitter jag här ensam på arbetsrummet (på hela skolan tror jag faktiskt) och kämpar med mina högar med prov för att inte ha ett berg av arbete att komma tillbaka till efter lovet. Och de skålar i champagne! Och kanske rent utav tar sig ett dopp i bubbelpoolen. Jag säger som Tony Rickardsson, eller som Robert Gustavsson – Jag är inte bitter!

1 kommentar:

Anonym sa...

du får helt enkelt skaffa dig denna lyx på din fritid istället. ni är ju snart där med blanka skåpluckor, jacuzzi och granitskivor.