torsdag 3 januari 2008

2007

Hur kan man då sammanfatta det gångna året? Jao några saker kan punktas upp i alla fall. Under 2007 har jag (bland annat så klart):

Fått jobb
Tagit lärarexamen
Köpt hus
Renoverat vardagsrum och sovrum
Köpt en till bil
Semestrat i Spanien, Hemavan, Liljeholmen och Stockholm
Haft mitt första sommarlov sedan jag gick gymnasiet
Fått några nya vänner
Förlorat några vardagsvänner pga flytt
Börjat träna yoga
Engagerat mig mindre i fritidssysslor
Jobbat för mycket
Stressat för mycket
Klippt mig för mycket
Börjat gå stresshanteringskurs
Insett att jag kanske inte vill jobba som lärare
Kanske ändrat mig.

(Btw var det tryffel i paketet jag fick på vår julklappsutdelning.)

Ett händelserikt år minsann. Blir intressant att se vad 2008 holds. Men svårt att slå 2007 när det gäller förändringar i alla fall.

Inga kommentarer: