tisdag 8 januari 2008

Day of Confusion

Idag har det inte blivit många rätt. Har ingen koll på det nya schemat för våren och av ngn anledning har jag inte fått med mig det till alla lektionerna. Mina tisdagar nu, är rätt lika mina tisdagar före jul och eftersom jag glömde ta med det nya schemat antog jag att lektionen före lunch slutar då den slutade före jul vilket innebar att jag drog över tio minuter. Trodde mig sedan veta att jag hade 40 minuters lunch, vilket jag också hade, men med tio minuter över, innebar det att jag kom drygt fem minuter för sent till min lektion efter lunch. Mycket mer än så behövs inte för att hela dan ska bli konstig. Sen hjälper ju blixtrande huvudvärk till också. När jag har riktigt ont i nacken har jag svårt att behålla tankar i huvudet och det är som att jag inte riktigt hör mina egna tanker, kan inte fokusera alls.
På sista lektionen hade jag med mig två facit till två snarlika prov och skulle gå igenom rätta svaren för eleverna. Gick ju så där, som du kanske kan gissa dig till… Skyller på att jag sov dåligt i natt. Behöver hem och ta igen lite sömn!

Inga kommentarer: