torsdag 24 januari 2008

Igudesman & Joo made my day!

Kände att det var dags att göra något roligt och lite glamouröst som jag bara mår bra av så ikväll har jag och min far varit på konsert med Igudesman & Joo. Fantastiskt, otroligt bra! Musik som man blir varm i själen och hjärtat av! Jag njöt och skrattade som om inga bekymmer fanns i världen i 1½ timme! Fast, så klart, ingenting är någonsin perfekt, men det hade det nog varit om det inte var för att två fd (icke-favorit-) elever satt precis bakom och skrattade och pratade lite för mycket, men nära på. Kolla in klippen på hemsidan! Totala genier!

Dagens sockerstatus: kakor: 0, godis: 0
Yogapass: 1
=)

1 kommentar:

Anonym sa...

mina ögon rinner så jag ser inget. men vad gör väl det? sjukdom är lika med oc/lost-tid. önskar jag kunde gå på yoga dock.