lördag 19 mars 2011

Tulpanfrossa

Så här fina tulpaner fick maken i födelsedagspresent av sina föräldrar. Minns inte vad de där små blommorna heter men det doftar underbart i hela köket av dem!

Själv fick jag en dubbel knippe rosa tulpaner av några kollegor som var hit i kväll. En lycka-till-bukett :)

Och själv köpte jag en packe tulpaner idag när jag handlade som jag ska ge till grannarna tillsammans med lite choklad för att de har kapat ner träden som tog bort all aftonsol på våran balkong.

Det blir andra tulpanbuketten jag ger bort i veckan. De är helt enkelt den perfekta presenten! Både att få och att ge så klart.
Published with Blogger-droid v1.6.6

3 kommentarer:

Elina M sa...

Vad härligt att träden är borta till slut! :D

Hoppas att det kommer en bebis snart också! Lycka till :)

Kram Elina

Mari sa...

Håller helt med dig ! Tulpaner vill man både ge o få när våren nalkas =)

Linda sa...

Ginst - heter blommorna!

/florist-Linda