onsdag 16 mars 2011

Ops

2 kg på en vecka!

Rörde inte på mig överhuvudtaget förra veckan när jag var ledig. Rör mig jättemycket på jobbet och det brukar märkas och kännas skillnad när man blir ledig och inga promenader alls tror jag faktiskt det blev på hela veckan. Men en hel del kladdkaka! Senast idag har jag ätit kladdkaka som var över från makens födelsedag igår. Den här på bilden är från i lördags som det också åts ur i söndags och nu står det en prinsesstårta och väntar i kylen...
Published with Blogger-droid v1.6.6

5 kommentarer:

Linda sa...

vi kolhydratladdar ju för tusan! Jag blev sjukt sugen på den där polly/after eight-kakan, hade jag en sådan i kylen... ...så hade den inte varit där länge :)

Mari sa...

Tror nog du har fått en del vatten i kroppen o sen lägger ju bäben på mycket nu i slutet också. Du kommer säkert att tappa vartenda kilo du lagt på dig rätt snabbt =)

Glamour Teacher sa...

Jo mina fötter vader och vrister är jättestora nu, kan nästan inte ha några skor längre, och det måste vara vatten. Bebben/livmodern hade växt en hel centimeter sen förra veckan så det blir kanske en liten tjockis som kommer ut :)

Anonym sa...

Kan nog tänka mig att hjälpa till med princesstårtan så att det inte blir för mycket :-)
/A

Glamour Teacher sa...

Ja möjligheten finns fortfarande innan den blir för gammal!