tisdag 29 mars 2011

Dagens fynd

Idag fyndade jag dessa finfina armband för endast förtiolappen. De hade ingen prislapp och tror att kassörskan tog fel på priset. De hade andra armband på rea för 60 kronor men inga som jag då kunde se för 40. Men man klagar ju inte precis. För övrigt blev jag bjuden på lunch av min bror! Men det jämnade ut sig pengamässigt senare när jag och svägerskan köpte dricka och kola att festa på hemma hos henne, men där var det sovstund så vi fick sätta oss på Wayne's istället... Blev en gårdagens macka, i väntan på gårdagens nyheter, som det brukar heta. Nu är den här bebisleveransen 9 dagar försenad.
Published with Blogger-droid v1.6.6

2 kommentarer:

Mari sa...

Underbart fint armband =) Inte för att det är något fel på 1 april barn (tvärtom är dom underbara) men jag hoppas ni får er bäbis denna månad !(inte bara för barnbidragets skull då ) Kram

Anonym sa...

hoppas du inte menar kola som i kokain..