onsdag 2 mars 2011

Det kostar på

Idag har jag och kulan modellat. En kollega som undervisar i foto tyckte jag skulle ha några bilder på stormagen bar. Det har jag inte vågat mig på ännu. Men nu blev det en hel photo session. Inte dumt med sånna kollegor! Hon slet verkligen med lampor och blixtar och grejer. Bra att få öva lite själv sa hon så det var kanske en win-win situation. Men det kostar på att stå modell. Inte skönt exempelvis för knäna att posera på knä på ett stenhårt golv. Tänkte på de avsnitt av Top Model man sett när modellerna har stått uppe i snålblåsten på taket av en skyskrapa i New York i bikini och huttrat men ändå ler de och är fokuserade på bilderna. För mig vart det soffan direkt jag kom hem och nu ligger jag i sängen före tio. Men det får det absolut vara värt. Tror bilderna blev jättefina!
Published with Blogger-droid v1.6.6

1 kommentar:

Little Miss Splendid sa...

Men glamour to the max...! Hoppas och tror att bilderna blev jättefina!