lördag 26 mars 2011

Saturday fun

"Åker" biltvätt och äter Magnum. Glamoröst lördagkvällsnöje!

Skulle ha en lugn dag idag tänkte jag och har bara hållit mig hemma, men jag blir ju så uttråkad. Trots en spännande hockeymatch på tvn tidigare. Så nu roar vi oss genom att åka biltvätt. Det var bland det mest spännande jag visste när jag var liten. Trodde rullarna skulle sluka bilen :) Och ett visst kittel i magen erbjuder det faktiskt även idag. Mest gamla minnen som gör sig påminda skulle jag tro, men det verkar tyvärr inte tillräckligt som värkigångsättare.
Published with Blogger-droid v1.6.6

2 kommentarer:

elenor sa...

När du messar så där sent som igår så tror jag ju att något är på gång. Hur kan man sent en lördagkväll fundera på när projektarbetsmässan är???

Glamour Teacher sa...

För att jag är uttråkad och försöker planera upp en händelserik vecka! På måndag åker vi till mormor va?