tisdag 15 mars 2011

Min rygg är som ett par Monitor Audio!


Äntligen har vi högtalare i hemmet igen och jag har en rygg som är som den ska igen efter ett besök på Ryggakuten imorse. Rikigt nice! Båda delarna!

Mycket märkligt hur man kan vänja sig vid att saker och ting är på ett visst sätt. Vi har varit utan högtalare i ett års tid men till slut gömmer man som bort det. Det är bara när man ser saker som Melodifestivalen på TV som man verkligen tänker att det är ju synd att vi inte har några högtalare. TV-högtalaren gör ju lixom inte låtarna rättvisa, men ändå så minns man ju inte hur det verkligen låter med ett par schyssta högtalare. Och nu är det betydligt bättre ljud än innan dessutom!

Och samma sak med ryggen faktiskt. Jag har kännt mig stel och har haft lite svårt att vrida på nacken exempelvis, men har väl inte tänkt så värst mycket på det, det var inte förrän det riktigt högg till i skulderbladet förra veckan som jag tänkte att det kanske är dags att uppsöka en naprapat. Och efter kanske flest knak någonsin kan jag vrida mig fritt igen! Wow vilken känsla! Precis lika stor skillnad som mellan TV-högtalaren och våra nya Monitor Audios! Så nu sitter jag och njuter av både rörlighet och bra ljud och lyssnar på youtube-klipp efter youtube-klipp som exempelvis detta ;)

Inga kommentarer: