torsdag 11 juni 2009

Till Min Britta

Måste få tillägna ett inlägg åt min Britta. Hon är bäst i världen! =) Har alltid kallat henne Britta bäst i världen (fast jag är inte så säker att hon vet det). Det var min mamma som myntade uttrycket. Jag har fått för mig att det är från Barnen i Bullerbyn eller något sådant. Där finns det väl en tjej som heter Britta?

Förra veckan var riktigt dålig. Måndagen var ett riktigt lågvattenmärke. Men när jag kommer hem ligger detta i postlådan!

Ett jättefint kort av Britta bäst i världen! Som att hon visste att just den dagen behövde jag få ett kort. Men det visste hon ju inte.

Och i tordags var jag på riktigt dåligt humör. Och då ringer hon på kvällen och säger "Jag har ett förslag. Ska vi åka utomlands tillsammans?" Eh, jaaa. Så nu är resan bokad och klar! Den 1/7 åkter vi till Rhodos! Läääängtar! Du är bäst Britta! Bäst i världen!

1 kommentar:

Unknown sa...

ÅÅÅÅÅÅÅH vad gullig du är!!! "Bäst i världen Britta"? Det är stort! =)Tack för att jag har dig! Det gjorde min dag ska du veta. Vi kommer att ha så galet kul i Rhodos!!!!!!!!!!!! Längtar!