tisdag 23 juni 2009

Photoshoot in the park

Igår firade vi mamma och pappas 30-åriga bröllop
med picknick i parken. Observera fotografens lånade hund som satt fastband vid lyktstolpen. Hon testade både fotografens och modellernas tålamod. Men då har vi ju alla något att skylla på ifall bilderna inte skulle bli så bra.

Jag hade alltså beställt en utefotografering av en kompis. Jonas Örejestad. Här tillsammans med sin gravida hustru som assistent.



Här är Varga lös och det var lite knepigt. Längst ner i blid ser ni Leia som flyr. Hon var nog inte riktigt helt förtjust.

Kelly tyckte dock det var jättekul med en stor varg =) Det gick så klart ordentligt vilt till.

Kvarnspelen råkade ha sina genrep där precis när vi var där så vi fick även underhållning. Fast jag tror att även de blev underhållna. =)


Om ni undrar varför mina bilder från den gröna och vackra parken är svartvita så beror det på att jag hade min kamera inställt på svart/vitt med blå accent. Trodde inte att kameran kom ihåg vad man gjorde för inställningar senast man hade på den...och jag var för disträ för att fatta att jag tog svartvita bilder. Trodde det berodde på solen...

1 kommentar:

Mari sa...

Blir spännande att se fotona sen.

Tycker dina bilder är lite läckra med den blåa nyansen =)

kram