torsdag 11 juni 2009

Dragkamp


Foto: Patrick Degerman

Detta är resultatet av ett photoshoot jag var på i måndags. (haha låter som att jag är det ofta. och det får ni gärna tro) ;) Vi skulle representera olika yrken i kommunen för en broschyr eller något de ska göra under slogan "I Skellefteå drar vi alla åt samma håll" =) Fyndigt va? ;)

Tycker det blev riktigt bra! Det är ett fotomontage. Vi fotades bara två och två åt gången eftersom bakgrunden var för liten. Pillrigt. Men det går hem eller hur?

Visst gillar ni lärarattributen kavajen, läroböckerna, klockan och glasögonen?! ;) Just de där läroböckerna råkar jag dock hata. Har knappt använt dem.

Jag skulle ha på mig "typiska lärarkläder" och jag funderade länge på vad det egentligen är och grå kofta stod väl ganska högt upp, men jag tog det jag ville ha just den dagen istället. Därför blev det lite sommrigt med korrallfärgat linne.

5 kommentarer:

kollegan sa...

Du blev jättefin i alla fall!

Mari sa...

Fin bild ! Jag är imponerad av din "flexormuskel" på underarmens framsida ;)

Glamour Teacher sa...

tack tack!

haha det är provrättarmuskeln. den är vältränand ;)

Anonym sa...

vad är en flexormuskel?

Glamour Teacher sa...

ingen aning. men så kan jag ingenting om muskler heller =)