lördag 4 april 2009

Renoveringsbloggar vidare

Nu var väl inte tanken att det här skulle vara en renoveringsblogg, men jag känner ändå att renoveringen måste dokumenteras, och någon ny blogg orkar jag inte starta och bilddagboken har jag en mycket dålig relation till så därför får det bli här.


Lillebror kom och hjälpte till att bära in kylen frysen och diskmaskinen. Kylen och frysen är det enda i köket som är dyrt och någorlunda lyxigt, jo och så spotlightsen i taket som är så kallade LED-lampor som kostade ca 600 kr styck! De var inte mitt val och min man säger att det är jag i förhållandet som är den oekonomiska! Anyhow, kylen och frysen kostade hälften av vad allt det andra i köket kostar sammanlagt. Galet, jo så är det nog. Men det ska sägas att allt annat är riktigt lågbudget typ det billigaste på marknaden. Eller ja, som forfarande befinner sig på en snygg nivå.
Nu är det betydligt trängre i köket, men det känns som ett stort framsteg. Ju fler grejer som hamnar där de borde vara desto närmare målet känns det som att man kommer.

Inga kommentarer: