onsdag 8 april 2009

Köksupdate

Sedan helgen har detta hänt i köket:
Diskmaskin och ugn på plats. Visserligen inte inkopplade men dock.
Och kylen och frysen är uppackade:

Vad sägs om dessa skönheter?? Tjusiga inte sant?! Nej jag vet, bilden gör dem inte rättvisa. De måste ses IRL. Vänta så får du kanske en inbjudan!

Imorgon kommer elektrikern! Jippi! Tyvärr är han morgontidigare än mig :P 6:45 dyker han upp. Då är jag nog inte vaken.

Idag har det för övrigt tränats (det är så roligt när man känner instruktörerna! Bra jobb L fast det var tredje passet på raken!) och handlats påskris. Ja, jag köper ris, med färdigmonterade påskfjädrar. Jag är lat och betalar för att någon annan gör det åt mig. Det går snabbast så. Och det blir i alla fall av. Nu ska jag äta avocado och städa lite så att elektrikern ryms. (Min man tror att han tar stor plats).

1 kommentar:

Little Miss Splendid sa...

Fick boken av min underbara syster bara för att. Sådana presenter måste vara de bästa :)

Snygga ..."vit"varor. :p