onsdag 26 november 2008

Glömde ju

Glömde ju skriva att vi fick en överaskningspresent också på Överaskningsdagen. Augustis brudpar hade gjort en förstoring på duk av ev foto på jag och min man! Jättefint var det! Så roligt, för vi har inte så många foton på oss två tilsammans, och när man har varit gifta i snart 7 år (!!??) så är det inte lika intressant att ha framme bröllopsfoton överallt. Det råkar vara så att en av oss inte är särskilt fotogenic... Men på senare har det faktiskt blivit några fina bilder (jag har tipsat honom om att grimaser inte gör sig så bra på foton (inte IRL heller visserligen)) och på det där är han riktigt snygg maken min (ja jag menar att det är han som inte är fotogenic. Jag har haft lång träning eftersom jag växte upp med en pappa som älskade att fota allt som lever, särskilt mig (jag är förstabarn), så jag har tränat fram ett leende som numera är alltför väldokumenterat enligt min mamma. Hon tycker att jag ska variera mina ansiktsuttryck. Men jag är inte skådespelare bara för att jag brukar fastna bra på bild)!

Inga kommentarer: