onsdag 19 november 2008

Efficiency

Idag har jag hunnit med mycket före lunch: varit på massage som för övrigt var bland det sämsta jag har upplevt i massageväg. Var till en massör hos en sjukgymnast eftersom jag ruinerar mig på att gå till dyra ena. De här är inom landstinget så det är gratis eftersom jag har frikort. Massören kvalade dock direkt in på en topp-tredje placering på sämstalistan. Men grattis är gott, eller hur? Sedan köpte jag en plattång för blött hår eftersom jag aldrig kan plattånga mitt hår eftersom jag inte stiger upp tidigt nog för att föna det OCH SEDAN platta det. Därefter införskaffades ett fårskinnssadelskydd så jag ska slippa frysa om rumpan när jag cyklar till och från jobbet. Jag stod faktiskt utanför cyckelaffären och väntade fem miuter före de öppnade! Sedan har jag hunnit rätta lite prov, lagat och ätit lunch och var på jobbet 12:15. Not bad. Så de minuter jag har tjänat in idag genom att stiga upp tidigt slösar jag nu bort på att blogga.

Inga kommentarer: