onsdag 24 november 2010

Vilka är ni egentligen?

Upphör aldrig att förvånas över vilja som läser min blogg... Fick höra idag att en person som jag har träffat en gång läser min blogg, hur kommer det sig? Hur får man ens tag i adressen? Sånna som jag inte är vän med på Facebook förstår jag inte hur det går till... Mitt namn är ju inte inluderat någonstanns. Hur gör ni? Det är ju jätteroligt och jag blir lite nyfiken. Som jag sa till min man i måndags - sen igår kväll (söndag) har 25 personer läst min blogg. mamma, pappa, brorsan, linda, agnes, mari kanske... det är 6 personer. vilka är de andra 19 lixom? ibland tänker man ju lixom att det bara är de som kommenterar ibland som läser, men så är det ju så klart inte. Har börjat hålla lite koll nu på läsaruppdateringen, 85 personer sen i söndags är det nu. vilka är ni? jag är lite nyfiken :) och hur har ni hittat hit? jag kanske ska lägga upp en poll :)

6 kommentarer:

sheweb.se sa...

Nån som hört från nån som har en kompis som... kanske så det går till :-)

Jag prenumererar via google reader, suveränt verktyg!

//Sara

Brosan sa...

Jag läser aldrig din blogg! :)

Mari sa...

Man upphör aldrig att förvåna sig när det gäller bloggläsare...dom finns överallt=) Själv hittade jag en gammal kompis som dök upp på en bild när jag googlade på Grevé ost. Hon heter Greve i efternamn numer ;)

Petra Marksén sa...

Ja visst blir man nyfiken :D
Det kanske du redan vet men, jag läser den lite då och då :D
KRAM

Elina sa...

Jag läser din blogg, fick adressen av Cissi :)

/Elina.

Anonym sa...

hej!! Ja jag (och Samme) brukar läsa din blogg ibland =)=) Jag tror jag hittade din blogg via facebook. Ha de bra! /Maria Westermark