söndag 21 november 2010

Munksynd

Som sagt, i lördags var det baby shower för en kompis som snart ska få sin lilla bebis. Vi (läs jag) gillar att vara lite internationella och införa lite amerikanska traditioner och baby showers är en sån där grej som jag tycker är mkt bra från over there. Lite har jag tagit med mig från min tid i USA men mycket inspiration kommer från SATC som vi alla är fans av. Men några munkar blev dock över och ikväll la jag mig lite tidigare för att läsa en bok till vår bokcirkel på jobbet och glömde bort att kvällsfika och då slog det mig så mycket enklare det är att bara hämta en munk och äta i sängen än att göra en smörgås eller filtallrik och äta ordentligt vid köksbordet, så nu provar jag alltså något jag aldrig har gjort förut - äter kvällsmunk i sängen och bloggar. And I like it! Just ja, ska ju läsa lite också.
Published with Blogger-droid v1.6.5

2 kommentarer:

Agnes sa...

Munksynd? Det borde väl vara ett ord som inte finns då munkar verkligen inte får synda!!! ;-)

Glamour Teacher sa...

Men det förekommer nog helt säkert ändå :P