söndag 7 november 2010

Pricken över i

Som pricken över i måste jag ändå säga att en stringhylla är i ett 50-tals hus! Nästan så att huset är fulländat i en handvändning, men det menar jag så klart inte... :)

Tror vi slog rekord i tid från inköp till upphängning med denna. Hämtade den för ungefär en vecka sedan och nu sitter den uppe. Annars brukar vi snitta på ett halvår ungefär... Men är det extra angeläget så är det. :)

Nu måste jag bara införskaffa några kultiverade pocketar att visa upp i hyllan, för heter den String Pocket måste man ju ha pocketar i den, och nästan alla mina böcker var storleken större än det klassiska pocketformatet. Tips mottages tacksamt, eller helst böckerna själva. :)
Published with Blogger-droid v1.6.3

3 kommentarer:

Agnes sa...

Jag har ett 20-tal gamla EdMcbain som jag tänkte köra till myrorna, men du kan få dem! Fast jag vet inte om det är vad du hade i tankarna....Dessutom är väl inte den där en pocketstring? Visst är de mindre? Jag har en likadan i björk nämligen...

elenor sa...

Fint!

Anonym sa...

Det står string pocket på kartongen så jag är hyfsat säker på att det är en sån :) tack för pocketarna igen! jag fick dock trycka in dem, de var visst ändå ngn cm högre än standardpocketar...