måndag 22 november 2010

Tippex-klänningen

Det har hänt igen! Den här klänningen har jag skrivit om förut när den var helt ny och första dan jag har den på jobbet spiller jag tippex på den! Jag har jobbat hårt med att nöta bort det och använt diverse tygblommor och annat för att dölja det och efter några tvättar har det försvunnit så pass att det inte är direkt iögonfallande. Möjligen skulle någon kunna tro att jag har spillt tandkräm på den. Frågan är nu om den är cursed? Om den drar tippex till sig eller, för jag har inte haft den på jobbet på evigheter och inte spillt tippex på mig heller på evigheter, jag har till och med fått en sån där tippex på rulle av en vän för att det inte skulle hända igen men så idag måste jag tippexa på en lista på väggen i kopieringsrummet med denna klänning på och vertikalt tippexande ihop med denna klänning visade sig inte vara någon hit...

Men den fick i alla fall en finfin komplimang idag ändå! =) Ja, L, jag menar av dig =)
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

Linda sa...

Tihi! :)