söndag 17 maj 2009

I'm in love with a Fairytale

Jepp. Rätt låt van!



I övrigt har jag gått rätt hårt åt mina 28 (!)fettprocent i helgen (Gjorde ett test under öppet hus på Friskvårds igår). (Borde kanske ringa Anna Skipper).
Fredag afton: Afro. Lördag förmiddag: Functional Power. Lördag natt: Dansgolvet. Söndag förmiddag: 1½ timmes prommis. Ganska stark insats att vara uppe till drygt 4, vakna 9 och gå söndagspromenaden 10:30 va?! Sen har jag fikat i ungefär lika många sammanlagda minuter så det går väl kanske jämnt ut :P

4 kommentarer:

kollegan sa...

jag hade tydligen bara 12% fett, så jag kan äta mina kvällsmackor med gott samvete :)

Jättebra jobbat tjejen! Jag ska testa funktional i sommar, då kan vi stånka och stöna tillsammans.

Glamour Teacher sa...

12! oj! :P Men det är du som är instruktören! Jag är Du är vad du äter ;)

e sa...

Jag vet att instruktören också äter... en hel del faktiskt! Både choklad och ost och kex...

kollegan sa...

he he! jepp, instruktören älskar mat. Mat och ost och kex och choklad med citron och ingefära :)