onsdag 27 maj 2009

Charlotte Perrelli på lördag?

Blev så sugen på mögelost just nu för jag pratade med M om lördagens tjejglamourfest! (Och här sitter jag med min halvbruna banan som nästan har förvandlats till sockerbomb). Man ska ta med sig en ost eller kexsort och vinflaska var. Det är Sex and the City-tema på klädseln och vi ska spela något form av Fashonistaspel =) Jag funderar på paljettklänning?? Fast det är ju halvpinsamt att gå ut i det sen. Typ - Hej, jag är Charlotte Perrelli! Blir kanske samma klänning som på schlagerkvällen. Är ju bara delvis samma folk så det kan ju funka. Den svårare frågan är vad jag ska ha på mig på fredagens personalfest?? Vi har ju inte ens fått veta var vi ska vara. Det är i alla fall inte på skolan tack och lov. För den festen är temat Mamma Mia. Synd bara att vi inte ska klä ut oss. Hade ju varit helkul att köra Abbastilen fullt ut. Mycket glitter och glamour där. Då hade ju paljettklänningen passat perfekt!

Inga kommentarer: