måndag 11 maj 2009

Blondinbella på ByggMax

Tog på mig mina andra gå-inte-utanför-huset-mjukisar idag efter jobbet.
Mina vita UCLA-mjukisar med cerisa bokstäver över rumpan och en cerise hood. Och efter middagen ville maken att jag skulle följa med honom och bestämma taklister på ByggMax. Och brottom var det. De stänger ju sju. Så det fanns inte så mycket tid att fundera på klädbyten.

"Blondinbella på Byggmax" sa maken.

Det är sådana här gånger man är glad att ingen kommer fram och vill intervjua en om vad man jobbar med. Jo, jag är gymnasielärare. Det är säkert. Och nej, jag har inte vita och cerisa kläder på jobbet.

2 kommentarer:

Bror sa...

haha klockrent

Glamour Teacher sa...

Bror, du börjar vara ganska förutsägbar i dina kommentarer.
När kommer din parodiblogg?? Väntar med spänning.