tisdag 22 april 2008

Rustad för Regn

Blev bjuden på lunch på stan idag av mormor och morfar tillsammans med mor och far. Har nog aldrig hänt förut och det var verkligen bara en lyckträff att jag kunde! Har rättningsdag hemma idag så det passade ju att smita iväg på stan för att luncha. Passade efteråt på att gå in på HM på vägen hem och köpte en regnkappa. De hade halva priset idag och jag tyckte det vore roligt med en regnjacka som ser fin ut. Man vill inte alltid ha en sån där friluftslivsaktig en. Plus att jag har tappat bort min sådan…och har använt mammas som är ett nummer för stor. Men nu är jag redo för regn! Konstigt, jag ser till och med framemot att det ska börja regna så jag får ha min fina kappa! Skulle dessutom behövas så att denna trista snö försvinner någon gång! Är sjukt less på halvsvarta snöhögar här och där. Let it rain!

Inga kommentarer: