söndag 27 april 2008

Ansvar

Under veckan har jag tagit på mig ansvar för nattcaféer fem kvällar i rad på ett läger i Sydnorge, i skiftet juli-augusti, som brukar ha ungefär 900 deltagare.

Jag ska även jobba på Trästocksfestivalen torsdag-lördag två veckor innan.

I augusti gifter sig två av våra bästa vänner och jag och min man ska vara värdpar.

Inget av ovanstående har jag gjort tidigare och jag har väldigt lite aning om vad det innebär. Men på något sätt brukar ju det mesta lösa sig… Och jag har då i alla fall garderat mig mot att det skulle bli en tråkig och händelselös sommar...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hittade en sak jag var tvungen att berätta: I början av Charlotte-hysterin pratade vi om vad hon sjöng... Jag sa "Out of a lie", du sa "Out on the line"... VI HADE BÅDA FEL! Texten går:

"Out of the light like a star, like a hero
Love will survive
Oo Taking the fight is the life of a hero
Staying alive
This is a story, of love and compassion
Only heroes can tell
Out of the light, like a star like a hero
Love will survive"

Texten stod på den officiella sidan "www.eurovision.tv"... Så, då har jag varit grävande journalist nog för idag!!! ;)
Förresten, sluta ta på dig så mycket, LÄR DIG SLAPPNA AV!!! kram kram