torsdag 9 juli 2009

Update från Arlanda

Fördriver tiden och botar internetabstinensen på Arlanda. Är skakig och har hjärtklappning (nej, inte bakis) efter en natt på flygplan/flygplatsbänk. Jag är verkligen dålig på att hantera det här med icke-sovande. Sov någon timme här på en bänk bredvid en Afghansk familj (typ) som såg ut att ha kommit hit med hela sitt bohag. Jag är rädd för att jag gav dem chockerande första intryck av Sverige... Där satt de i heltäckande kläder och sjalar och jag låg i min urringade klänning helt själv och sov på en bänk. Stackarna. De hade nog aldrig varit med om något liknande.

Grekland har i alla fall varit uuuunderbaaaart =) 26-30 grader varmt, sol, fantasktisk mat och trevligt sällskap. Bilder kommer senare!

/En trött men lycklig Glamour Girl från ett regnigt Arlanda snikandes på Brittas internettid.

Inga kommentarer: