söndag 26 juli 2009

Nyduschad & Fräsch

Efter att ha duschat en vecka i en källarlokal med spindelväv i fönsterkarmen som krävt 10-kronor i en automat, med, håll i er nu - en Skogsägarnahandduk(!?!), har jag kommit till duschhimmelriket! Jag ska garanterat lägga upp bilder på Peter & Kristians badrum senare. Det är underbart! Duschen har en sån där hög dusch som porlar vatten som ett vattenfall. Lovely!

Efter besök i Uppsala, Lund och Eskilstuna kan jag konstaterat att jag själv har det sunkigaste badrummet av alla jag känner i hela världen. Det är eventuellt renoverat på 70-talet, fast det är svårt att säga. Taket håller på att ramla ner, det är i alla fall lätt att konstatera. Så nu är det bara att göra en tidsplan och en budget.

1 kommentar:

Little Miss Splendid sa...

Oj en sådan dusch har jag nog aldrig ens sett! Så jag vill gärna se bilder ifall det finns!