fredag 10 juli 2009

På väg

Avresedagen inleddes med katastrof. Jag hade fått tillbaka läppinfektionen! Testade ett cerat med solskyddsfaktor kvällen innan och tänkte "Vad bra! Det ska jag ta med mig." Dumma dumma jag. Jag hade ju köpt ett läppglans med solskydd! Vad skulle jag med ceratet till?? Tydligen tål jag inga sådana längre. Mycket ångeskt och panik men jag lyckades få komma på vårdcentralen och få pencilin utskrivet innan planet till Stockholm gick! Tack kära vänner för stöd och böner. Uppbenbarligen har vi en Gud som priorierar även solning =) Jag var ju rädd att jag inte skulle kunna åka alls eller inte få vara ute i solen med pencilinet men det gick bra. Det var bara första dagen jag kände att jag inte ville ha ansiktet i solen. Sen gick det bra. Fick bara undvika att äta vissa saker till en början men det var ju lungt.

På Arlanda:

Gissa vem som hade de största väskorna?? Men man är ju ingen riktig glamourtangirl om man packar lätt. Inte ens till solresan. =)

Inga kommentarer: