lördag 18 juli 2009

Trästock/Road trip

I torsdags jobbade jag på Trästock. Nya arbetsuppgifter för i år: Artistvärd = visa små lokala band var de har sin loge. Se till att de checkar in, line checkar och spelar när de ska. Inte alldeles för betungande. Ganska överflödiga arbetsuppgifter faktiskt. Men hej - jag klagar inte =)



Mycket trevligt! Mycket bra folk och mycket bra musik. Och det var ju bara torsdag.

Så här ser man ut om man sitter i ledningsgruppen =)

Grämer mig lite grann att jag inte kan jobba fredag och lördag i år. Miss Li, Veronica Maggio, Mikael Wiehe... Klart det är kul att vara backstage när sånna som de är på plats. Men men... Vad är väl en bal på slottet? Att åka husbil är trevligt det också. =) Jag och brorsan spelar Veronica Maggio i cd-spelaren och diggar på =) Leia är dock inte lika entusiastisk.
Första tank/fikastoppet gjorde vi redan i Robertsfors. Sedan stannade på på IKEA i Sundsvall och åt lunch. Där träffade vi Helena, Tommy, Robin & Petra!

I Uppsala blev vi och Rydins bjudna på jättegod paj och tårta hos Sundbergs. Fantastiskt fint hem har de. Har inte hälsat på sedan de bodde i Sollentuna (2 år sedan) så jag kände inte alls igen mig.
Målet är Lund i em lagom för att hinna piffa i ordning sig innan middagen i Malmö kl 18.

6 kommentarer:

Mari sa...

Tycker inte Elenor såg allför entusiastisk ut heller =) Men husbil är inte helt fel..ha en bra vecka ! Kram

Linda (orkar inte skriva kollegan längre) sa...

Oj, så lik du och din bror är varandra ibland. Jag trodde vid första ögonkastet att det var du som körde bilen :)

Glamour Teacher sa...

Mari - jag vet ;)
Linda - ehhh... ska jag säga tack? men då ska du se andra bilder. det finns en bild från Teneriffa då vi allihopa trodde att det var Jonathan på bilden som satt i Nickes knä... Mycket konstigt tyckte vi alla. Det kanske var någon brottningsmatch som ingen av oss mindes. Efter mycket länge såg jag dock att ögonfransarna såg väldigt fejk ut. (Mina med mascara är som brorsans utan). Det var alltså jag som hade på mig min brors tröja! Hittar jag bilden någon gång ska jag scanna in den och lägga upp =)

brosan sa...

det här är långt från ett okej samtalsämne offentligt på internet!

diskutera att jag ser ut som en tjej...

Glamour Teacher sa...

eller att jag ser ut som en kille...

Little Miss Splendid sa...

Haha, det kortet vill jag se :)