tisdag 2 augusti 2011

The Big Three-Oh

Vad händer med mitt Super Big Three-Oh? Det är hög tid att planera och jag har inga idéer. Förslag mottages tacksamt.

Den här dagen förra året fyllde svägerskan trettio och hon hade maskeradbal a la Gossip Girl. Jag vill ju också göra något sånt men kanske inte exakt samma. Kan ju alltid köra på 80-talstemafest så klart. Men var? Och huuur stort ska man köra? Eller så chockar jag alla och kör anti-glamourtema. Kanske hyr en kvartersgård och kör på Foppatoffeldresscode... Eller så blir det bara tårta hemma med de närmaste. Kanske egentligen det jag är mest sugen på.

5 kommentarer:

Mari sa...

Kom ihåg att det är DIN dag o du behöver inte tänka på vad andra förväntar sig ...utan bara på vad DU vill! Vill du ha en stor fest o orkar ordna det så gör så. Vill du ha tårta med de närmaste är det vad som gäller =)

Toby Tee sa...

Ring inWhite om du inte orkar/vill arra/göra allting själv: http://www.inwhiteskelleftea.se/

Glamour Teacher sa...

Jo då, jag vet. Jag känner ingen press och gör alltid som jag vill anyway. Känner mig för tillfället bara rätt mättad på arr och fix och tillställningar efter dopet och med sommarens tre bröllop. Men det är ju nu det. När dagen väl kommer är jag nog peppad igen. Det är ju bara det att man kan ju inte bjuda folk dan före... Bra tips T. Ska fundera över min budget... Sen gillar jag ju eg att fixa allt själv (man är ju kontrollfreak). Sånt är ju helt klart min grej. Drömmer väl ibland om mitt egna event-företag. Men just nu som sagt lite mättad.

Linda sa...

jag röstar lätt för foppatofflor och wct-overaller. coolt!

Glamour Teacher sa...

Ja men eller hur Linda! Just nu står det mellan det och Rosa fest. Tänk om man hade kunnat klä in ett helt rum i rosa som våra kollegor gjorde för omkring trettio år sen. (Omkring då jag föddes typ)......