måndag 2 maj 2011

Redigerat syfte

Eftersom mitt liv fått ett nytt fokus har jag nu redigerat syftet av bloggen. Jag är ju inte längre "bara" en lärare, jag yrkesarbetar ju inte ens för närvarande och mitt liv kommer ju därför innehålla få tillfällen till yrkesrelaterad glamour eller icke-glamour framöver. Jag har ju trätt över till DEN ANDRA SIDAN och därför kommer mitt liv främst kretsa kring min dotter. Bloggen kommer således framöver handla om :

Att lyfta fram glamouren och/eller avsaknaden av glamour i en mammaledig lärares vardag i Norrland.
Att fokusera på det glamourösa i det lilla, och att ironisera över det oglamourösa i mammalivet.
Published with Blogger-droid v1.6.8

2 kommentarer:

Little Miss Splendid sa...

Vilken underbar bild på sessan! Denna borde ramas in! <3

Little Miss Splendid sa...

Vilken underbar bild på sessan, denna borde ramas in! <3