tisdag 17 maj 2011

At the office

Pappan har inte en sexig sekreterare på skrivbordet, han har en söt liten tjej.

Efter frisörbesöket hälsade vi på på jobbet för att amma och byta blöja. Varken lilltjejen eller jag hade varit på pappans nya jobb förut och många nyfikna kollegor fick vi träffa. Vi konstaterade att varför man ska ha ett stort skrivbord är för att det ska kunna fungera som skötbord också. Kontoret i övrigt behöver pimpas ganska rejält. Maken har önskat gardiner(!) så jag får se när jag får tid till det. Men det finns ju också färdiga att köpa. Jag tycker bara han skulle ha snott med sig gardinen från förra jobbet. Den var snygg och proffsgjord och fast den var måttbeställd tror jag den skulle kunnat passa. Vågar mig på att antyda att det var viss skillnad i budget på kontorslullull på förra stället. Åh va jag saknar bubbelpoolen!
Published with Blogger-droid v1.6.8

2 kommentarer:

Toby sa...

Ring Nordvestor och kolla om du får hyra poolen, lokalen står ju ändå tom :)

Glamour Teacher sa...

Hyra?! Hela poängen är ju att det ska vara gratis! Men man skulle kanske kunna planka in på nåt sätt sent en kväll, lite teen movie-inspirerat :)