söndag 29 maj 2011

Mors dag

I år har Mors dag fått en helt ny innebörd. I år är jag ju också mamma! Jag är dock inte helt säker på att vare sig jag eller Selina vet vad det riktigt innebär. Men det är i alla fall helt annorlunda och så mycket bättre än vad jag kunnat föreställa mig! Hon är ju lixom inte en jobbig skrikig bebis. Hon är min DOTTER.

Den här fina tavlan fick jag i present i veckan av ett gäng kollegor när jag hälsade på på jobbet. Det är en kollega som tagit bilden. Omkring tre veckor före jag blev MAMMA. Little did I know.
Published with Blogger-droid v1.6.8

2 kommentarer:

Mari sa...

Vilken fin bild =) Du är en underbar mamma och jag blir rörd när jag läser dina fina ord om din dotter o ser dig med Selina ! Kärlek när den är som finast <3

Glamour Teacher sa...

Tack :)