lördag 21 maj 2011

Goodbye to Sandra Dee

Min nya frisyr kräver sin styling. Sina produkter och sin tid med plattången (kommer genast på varför jag ganska snabbt sparade ut till en mera snabb vardagssnabbsvansfrisyr 2007 när jag senast hade den här looken) och även sina matchade kläder... Fick plocka fram skinnjackan och lacktightsen igen. Så otroligt mycket av en stil som sitter i håret. Mitt glamoursvall (?) är numera ett minne blott och mina vitprickiga och marinblå plagg jag just köpt på mig i lite preppy marin stil känns lite off... Den nya frisyren kräver sin tuffare look. Goodbye to Sandra Dee lixom. Nu kanske jag måste börja röka också...
Published with Blogger-droid v1.6.8

2 kommentarer:

Linda sa...

Jättefin frisyr, och nog tror jag att det funkar med preppystil till :)

Glamour Teacher sa...

Jodå det gör det. Det testade jag igår :)