söndag 31 oktober 2010

"Om jag kunde drömma"

...inga problem på det området i alla fall. Har alltid drömt väldigt mycket och tydligt, men sen jag blev gravid har det ökat på ändå mer. Här om natten drömde jag att maken var en vampyr och jag ville att han skulle bita mig och till slut gick han med på det... Tror mitt undermedvetna suktar efter mer vampyrfilm/tv.

Var tvungen att ladda ner de sista avsnitten av The Vampire Diaries och nu har jag även sett första på säsong 2 och det blir bara bättre och bättre kan jag lova! Nu måste jag nog nästan säga att The Vampire Diaries har gått om The Twilight Saga på min personliga toplista. Vampyrhunkarna är lite mognare och lite snyggare ;)Damon har i alla fall tillfälligt gått om Edward på första placeringen ;)

Ser framemot den 18 november då Breaking Dawn del 1 har premiär! Får bli någon Twilight-kväll innan dess och se om de första filmerna igen. Trean har jag inte sett sedan den gick på bio i sommras. Och i väntan på det finns det som tur är 9 avsnitt av The Vampire Diaries att ladda ner, och fler är på gång... Nej jag är inte biten, inte alls...

4 kommentarer:

Petra Marksén sa...

Vad skönt att det finns fler än jag som hamnat i vampyrträsket :D

Jennie sa...

Ååååh jag har inte hunnit se de nya avsnitten av Vampire Diaries. Har även hela senaste säsongen av True blood kvar att kika på och inte visste jag heller att fortsättningen på Twilight är på gång. Skäms över att jag är så dåligt uppdaterad på vampyrfronten. Jag kommer att ha fullt upp i vinter då lillen sover. :D Hoppas att du och magen mår bra. Kram

Glamour Teacher sa...

Haha jodå, inte är det bara fjortisarna som sitter fast i träsket, även om min make hävdar att Vampire Diaries är en fjortisserie.

Ja, Jennie, du har ju haft stenkoll. Men å andra sidan har du verkligen en bra anledning. Roligt att Mio är den nya kärleken i ditt liv nu istället för Edward ;)

linnea skog sa...

Hej Johanna! Har du sett på VD på den här sidan?

http://watchvampirediariesonline.com/category/season-2/

Där kan man följa alla avsnitt en timme efter de kommit upp i USA. Fiffigt!


Linnea Skog