söndag 31 oktober 2010

Bebiskulan

Fick bästa komplimangen av bästaste Magda när vi var på gymet sist: "så där vill jag också vara när jag blir gravid, en rund mage och smal i övrigt! Hoppas man inte samlar vatten och sväller överallt!".
Jag vet ju inte än om jag kommer göra det, jag har ju gått upp ungefär 8kg redan och de har inte bara hamnat på magen... men än så länge känner jag mig förhållandevis smal och har mer energi till att röra på mig igen så jag får väl försöka bromsa kurvan nu då, men det är jätteroligt att magen äntligen har blivit lite mer kulformad så den är fin att framhäva, och nu är det ju knappast en hemlighet längre och då är det lixom kul att state the obvious så att säga :)
Published with Blogger-droid v1.6.3

2 kommentarer:

Mari sa...

Du har en jättefin mage och ser så sund o fräsch ut hela du ! Hoppas du får vara frisk hela graviditeten o allt går bra...då gör nog inte något kilo extra på din annars så "tunna" kropp så mycket ;) Saknade dig igår ! Kram

Glamour Teacher sa...

Tack snälla :)