måndag 4 oktober 2010

Pink is Perfect

Som sagt har jag ju fyllt år och det är lika lyxigt varje gång. Jag får alltid så fina presenter och det är så härligt att "ha en anledning" att bjuda hem lite släkt och vänner. Just i år var orken lite mindre och när jag diskade bort efter andra kalaset och förberedde för det tredje tänkte jag att det är ett kärt problem att ha så många vänner att stöka bort efter. Ett riktigt lyxproblem! Ändå hade jag minimerat skalan på kalasen i år av flera anledningar. Man måste ju till exempel ladda inför nästa år då man får slå på stort =) Då är det The Big Three-Oh. Jag har redan börjat smida planer. Det måste ju bli lite "My Super Sweet 16" över det hela, så jag förväntar mig en rosa hummer med en stor rosett knuten omkring ;)

I år ingen hummer, men dock en ny mobiltelefon av maken, så numera kanske det kan hända att det blir en och annan mobiluppdatering på bloggen! =) Vi får se. Rosa så klart! =)
Bild från http://www.euromobile.

Inga kommentarer: