onsdag 13 oktober 2010

Glamour Baby on the Way!

So it's official.

Snart kanske den här bloggen alltså kommer börja handla om barnvagnar med lattehållare, barnkammarinredning och bebiskläder.

Jag går alltså över till "den andra sidan", och kommer få bita mig i tungan så många gånger, för nu kommer jag alltså att göra allt det där jag irriterar mig på att "de andra" gör. Typ slutar bry mig om vad andra människor säger, för min bebis rörde ju på sig!! Fast ja, den ska ju födas först. 20e mars är den färdigbakad. Plus, minus två veckor kommer den troligtvis då.

Någon som hajade min Kronprincessan Viktoria-betting? Tyckte själv det var väldigt diskret, men det tyckte inte mina föräldrar.

3 kommentarer:

Magdalena sa...

Jo, jag tyckte väl att det var en hint i inlägget om kronprinsessan men det verkade inte va nån annan som såg det - ingen hade kommenterat det...

Stort grattis! Hoppas att allt känns bra - du har ju ett tag på dig att ställa om till att bli mamma!

Agnes sa...

Så himla kul! Och jag kommer garanterat att påminna dig ifall du nu skulle glömma bort att bita dig själv i tungan! Oj så kul! Jag ställer mig i sniffakön redan nu! ...och tänk att jag får umgås med en mormor också! Jättestort grattis! Kram Agnes

elenor sa...

Magdalena, Anders hade tänkt svara direkt på bloggen, men det fick han inte, det fick bli sms istället! Svaret på frågan fick vi dagen efter. Ja, jag tycker det ska bli jättekul att bli mormor, då Agnes kan man basta!