lördag 23 oktober 2010

nu byter jag taktik

Shoppade två stickade klänningar igår som jag tror ska kunna vara ordentligt stretchiga. De är jättemysiga, fast att den ena är av ull- merinoull går tydligen bra, jag som är superkänslig mot allt ull vanligtvis.

Provade en hel del vida tunikor som magen garanterat ryms i men då det inte kändes helt rätt fick det bli tight istället, så nu blir det en helt annan taktik - istället för att döljas ska här framhävas! Därför fick det också bli ett litet svart bälte att markera med under boobsen.
Published with Blogger-droid v1.6.3

2 kommentarer:

Petra Marksén sa...

Åååh så fina....den "randiga" kan du ge direkt till mig :P

Glamour Teacher sa...

Tänker faktiskt lämna tillbaka den "randiga", tycker den var så tjock att jag ser onödigt stor ut i den, så du kan hämta upp den på MQ om du har vägarna förbi stan :)