måndag 14 september 2009

Glamour Ego Boost Friday

I fredags var jag heeelt leeedig. Not so bad. Var visserligen tvungen att klippa gräsmattan, men man kan i stället se det som ett två timmars workout-pass i solskenet. Därefter fikade jag med en av hockeyfruarna på stan, vilket lite senare resulterade i Cosmopolitans på Knocks. Det har väl en aura av glamour över sig inte sant? Jag har nog någonstans alltid önskat att jag själv också var en hockeyfru :). Det ger ju några glamourpoäng i sig, men faktiskt har jag alltid sagt att vårt hockeylag skulle ha kommit tillbaka till elitserien mycket tidigare om min man hade fortsatt spela :) Han har faktiskt riktig talang så det tror jag på riktigt! :) Anyway, undviker alltid att gå ut när det är 18 år för det är inte lätt att ha lite privacy när man har elever i den åldern, men just den där kvällen tyckte jag det var riktigt trevligt (hade visserligen inte koll på åldersgränsen när jag gick ut). Träffade en kille där som också var på kafét tidigare och sa att han hade tänkt gå fram till mig då och säga att han tyckte att jag var den vackraste han hade sett, men det vågade han så klart inte. Men då efter några öl kröp det fram :) Det är i alla fall inte varje dag man får höra att man är den vackraste så det gick hem. Det ska jag nog leva på hela den här veckan :) Man är som en svamp; lagrar och suger i sig så gått det går :) Komplimanger alltså.

1 kommentar:

Little Miss Splendid sa...

Ja men då har du ju många trevliga TV-kvällar att se fram emot! ;-)

Alltid nice med komplimanger!