torsdag 17 september 2009

Charlotte meets Stanford

Tisdagkväll var jag hembjuden på middag hos två vänner som ska gifta sig i vinter. Jag ska vara värdinna tillsammans med en killkompis till dem. Vi hade aldrig setts så de bestämde sig för att ordna en middagsdate. Vi hade redan Facebookat lite och vi har redan arbetsnamn att utgå ifrån :) Jag är ju Charlotte som ni redan vet: "A Wedding?" Aaaaaaah!" Och han säger sig själv vara som en av bögarna i SATC "Wedding Wiiiiiiii!" så jag har kallat honom Stanford. Men när vi lyssnade på honom analysera brudgummens eventuella outfit's tygmaterial sa the bride-to-be att han är ju inte Stanford, han är ju den där andra bögen som Charlotte anlitar. Kommer inte ihåg vad han heter så jag måste absolut ta och se om de där avsnitten asap och få lite mer bröllopshysteri. Tror dock att det är den här killen vi tänker på:
Men jag måste verkligen ta och fräscha upp mina SATC-kunskaper. SATC-weekend anyone?

Inga kommentarer: