onsdag 16 september 2009

Baby Shower

Jag vet att jag är lite sen med mina updates, men i alla fall i lördags hade vi Baby Shower för min svägerska som ska ha en bebis snart. Jag ägnade förmiddagen åt att baka cupcakes och att göra en diaper cake som den Charlotte jag är. Dock vet jag inte om Charlotte skulle ställa till det lika mycket för sig själv som jag som var uppe till halv fyra och sen när jag äntligen kommit mig upp och kommit igång, inser jag att jag inte har alla ingredienser. Typiskt. Var bara att kasta sig på cykeln och handla mer kakao. När paniken började smyga sig på inkallade jag lite krishjälp så vi fick färdigt allt i tid. Well, vi var väl fem minuter sena, men det är punktligt i min värld. Här kan ni se resultatet:

Inte så inzommade cupcakes kanske men om ni tittar noga kan ni notera de små blå blommorna på varje cupcake. Important details! ;)

Inga kommentarer: