fredag 14 augusti 2009

me like skumtoning


håret är mest bara trist glanslöst och slitet så här när sommaren lider mot sitt slut. därför köpte jag en skumtoning idag och körde på efter tvätten, det borde väl kicka igång det hela. vi får se när det torkar. och på fredag ska jag klippa mig, då borde vi vara på banan igen. för om man ska vara helt uppriktig så funkar bara saltspray-looken i juli. sen ser det bara trashigt ut. det blir just innan filmkvällen med tjejerna på jobbet. when I come to think about it så klippte jag mig före förra gången jag träffade kollegiet också. inte samma konstellation dock så det är nog lungt. det kommer nog inte att anses som en vana. speciellt inte eftersom det börjar vara ganska länge sedan. man kan nog snarare säga att jag har ovanan att klippa mig lite för sällan. det säger jag till min frisör varje gång jag är dit. sist sa hon "men det är inte värst nu va" och då tyckte jag att det var illa. men tydligen har det ju varit värre.

Inga kommentarer: