tisdag 25 augusti 2009

Glamour Teacher Wants

Mamma poängterade idag att jag inte har gjort en önskelista, så här kommer den: (Den kommer att uppdateras eftersom jag kommer på fler saker).

En glansig laptop. Färg spelar mindre roll. Men kanske vit, rosa, röd eller svart. Minst helst svart, men hey, jag kommer inte att klaga.

Adressen www.glamourteacher.se registrerad med en tillhörande programerad sida där jag kan ha Fergies Glamourous spelandes när man öppnar den.

En liten seriefigursglamourteacher med typ rosa klänning, pekpinne och glasögon i lite Mangastil - bara att börja rita och/eller programera alltså! ;) Ni har ungefär en månad på er.

Min blogg i bokversion. Gärna publiserad på förlag ;)

En mobiltelefon som jag kan blogga från. (Älskar visserligen min fina nuvarande Z610i, man kan till och med spegla sig i den om det krisar! men man måste ju hänga med i utvecklingen).

Mest teknikgrejer alltså. Kanske inte så många mamma-grejer tyvärr. Ännu. Ska nog klura ut något mer.

1 kommentar:

e sa...

Mamman är inte å imponerad av öndkelistan, vill se något annat där!