måndag 17 augusti 2009

blond fjortis och pipig

jag vet att jag kan vara blond (alltså till personligheten, men visst, även håret), bete mig lite fjortis och ibland ha ganska pipig, ostadig röst (skyller det mesta på min infödda nasala dialekt) men jag har mött min överman. eller överfjortisbrud :P (se nedan). Men frågan är ju om hon verkligen är seriös? Kanske är det så att hon överdriver och gör till sig (jag hoppas det för hennes skull). Bror, det är kanske hennes blogg du ska göra en parodi på istället för min.

Men jag kanske också ska börja vidoblogga från badrummet? Det verkar ju vara ett vinnande koncept, varför skulle hon annars vara med på listor över mest klickade i Sverige och varför skulle annars även en sån som jag ägna hela två inägg åt henne? Hon har helt enkelt hittat ett koncept som verkligen går hem! Fast om det är i positiv bemärkelse är jag ju som sagt tveksam till. Men vad är det man brukar säga - "There's no such thing as bad publicity!" =) Hått utkik, snart ser ni mig kanske från badrummet! =)

3 kommentarer:

Little Miss Splendid sa...

Före eller efter badrumsrenovering? :P

Glamour Teacher sa...

får nog bli efter =) så då har jag lite tid på mig att skriva manus =)

Anonym sa...

Jag skulle vilja se manuset till de där pipen! ;--Pa